سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 23706
 
* اندیشه های زیبا *
 
مقدمه...
نویسنده: M.JeYda(یکشنبه 88/9/29 ساعت 12:18 صبح)

مثل همیشه بازم سلام...!

لحظات خوبی رو برای شما آرزو می کنم. هدفم از طراحی این وبلاگ اینه که مطالبی رو بیان کنم. تا با این کار اندیشه ای بالاتر بره. راستش من خیلی طرفدار کسانی هستم که با فکر، اندیشه و مشورت در مورد چیزهای مختلف تصمیم می گیرن. رو همین حساب معتقدم که انسان باید قبل از انجام کاری، اول خوب فکر کنه و همه ی جوانب کار و در نظر بگیره، بعد اون کار رو انجام بده. به همین خاطر تصمیم گرفتم اینکارو کنم تا در درجه اول باعث ارتقاء تفکر خودم بشم و در مرحله بعد، تونسته باشم در همین راستا، در مسیر فرهنگ هم قدمی برداشته باشم. در بروز رسانی مطالب، موضوعات وبلاگ، امکان داره در مورد چیزهای مختلف باشه، اما تمام سعی خودمو می کنم که آموزنده و مفید باشه...

راستــــــــی ؟؟؟

یه سری مطالب زیبا و قابل تأمل، تو آپ جدیدم گذاشتم..... امیدوارم خوشتون بیاد...

 

راستـــــی، یه چیز دیگه؟؟؟

نـــــــــــظــر یـــادتـــون نـــــره.... مـــرسی...



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات دیگران ( )


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خوش آمدید...
    مقدمه...
    قدرت اندیشه...
    خودمونی...
    روحتان را با نوشتن آرام کنید...
    1
    [عناوین آرشیوشده]

    |  RSS  |
    |  Atom  |
    | خانه |
    | شناسنامه |
    | پست الکترونیک |
    | مدیریت وبلاگ من |


    || مطالب بایگانی شده ||
    * عشق بی پایان *
    * بخوانید و در آن بیندیشید *
    * جالب و خواندنی *

    || اشتراک در خبرنامه ||
      || درباره من ||
    * اندیشه های زیبا *
    M.JeYda
    از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست. مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است...

    || لوگوی وبلاگ من ||
    * اندیشه های زیبا *
    || لینک دوستان من ||
    طـــهــــــره
    طــــامــس
    مــنـتـظــر
    نسیم ظهور
    حـــــرف دل

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن